tiistai 3. syyskuuta 2013

Kynsitulva.

Mun puhelimeen kertyy aika paljon kuvia mun kynsilakkauksista, koska harvemmin niitä tulee ihan kameralla kuvattua. Joten ajattelinkin purkaa tähän nyt ne kaikki kuvat mitä tuolta kännykän syövereistä löyty.
Yleensä tonne kännykkään päätyykin kuvia niistä kaikista onnistuneimmista manikyyreistä. Ja jos mulla vain olisi instagram, niin varmasti noi kuvat olisi sinne päätyneet.

 Nää nudet leopardikynnet synty kynsitarroilla, dottingtoolilla ja strasseilla. Ja olin näihin ihan hirmutyytyväinen, varsinkin tohon pikkurillin leokuvioon!

 Ranskalainen manikyyri mustilla kynnenkärjillä. Yksinkertasen kaunista.

 Tälläiset kynnet mulla oli pääsiäisenä! Nää oli hauskat ja mattalakka teki näistä vielä kivemmat. Olispa mun kynnet vieläkin noin pitkät...



Tällänen trooppinen liukuväri mulla oli joskus alkukesästä, ja olin tähän oikein tyytyväinen, onnistu tosi hyvin. Ja tykkäsin superisti tosta väriyhdistelmästä.




Tällänen liukulakkaus mulla on nyt ja tähänkin oon tyytyväinen, tuli hyvä liukuefekti ja värit sointuu hyvin toisiinsa, ja nyt kun mun kynnet on aika nysät, niin tummat värit näyttää niissä parhaimmalta!

Mitkä kynsistä oli teidän suosikki: Leokynnet, Mustaranskis, Pääsiäismunakynnet, Trooppinen liukulakkaus vai tämä nykyinen syksynen liukulakkaus? :)  

3 kommenttia :

  1. Hei muten teet ton liukulakkauksen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://imsickasmysecrets.blogspot.fi/2013/01/piristava-liukuvarilakkaus.html tuolta vanhasta blogista löyty ainaskin yks ohje siihen miten teen! Toivottavasti siitä on apua :)

      Poista