maanantai 7. lokakuuta 2013

Hi, October. Be good to me.


R-A-K-A-S-T-A-N syksyä! Syksyisin on ehkä täydellisimmät kelit pukeutumiseen, kun voi pukea tarpeeksi paljon päälle. Kun voi pukeutua kerroksittain, sitä rakastan. Ja syksyä, varsinkin lokakuuta, koska sillon ulkona näyttää vielä kivemmalta kuin mitä syyskuussa. Ja koska mun synttärit on lokakuussa, siks toivon, että lokakuu olisi hyvä kuukausi. Mulle ja teille muillekin! :)





farkut, kengät, aurinkolasit H&M // ruutupaita ONLY // paita itetehty // takki Lindex //huivi GT

Syksyinen asu lämpimänä syyspäivänä. Yllä olevan näköisenä kävin tänään hoitelemassa asioita keskustassa, sekä kirjastossa. Mulle tulee aina näin syksyisin hirveä himo lukea kirjoja ja syksysin oonkin kirjastojen suurkuluttaja, lainaan yleensä 3-6 kirjaa kerralla ja saan ne ahmittua helposti kuukaudessa :D Tänäänkin lainasin kolme kirjaa. 

Huomenna mulla alkaakin työt, jotka kestää ainakin jouluun asti näillä näkymin, jee! Ja siks mun onkin nyt mentävä soittamaan viä pari puhelua niitä koskien! 
Hyvää viikonalkua teille ihanille! 



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti