maanantai 18. marraskuuta 2013

Paluu Halloweeniin

Niin tosiaan, tuli sitten halloweenin aikaan täytettyä kakskymmentä ja sitä tulikin sitten juhlistettua muutamissa pippaloissa. Yksissä olin vampyyri, toisiin maalasin naamani uv-valossa hohtavilla kynillä sugarskulliksi ja omissa synttärijuhlissani olinkin sitten piru, mutta jostain syystä mulla ei oo siitä kuvia, kuten ei muutenkaan hirveästi mun juhlista. Aina niitä pitää otttaa kun kamerakin on esillä, mutta silti jostain kumman syystä ne kuvat jää sit kuitenkin ottamatta!

Mutta tässä nyt olis kuitenkin vampyyrinaama ja sugarskull!


Tästä sugarskull maskista tykkäsin ihan hirveesti, koska se onnistu aika hyvin vaikka teinkin sen tollon ekaa kertaa. Ja harmittaa myös tosi paljon, etten saanu tästä parempaa kuvaa sekä normivalossa että noissa uv-valoissa! Toteutan samantapaisen ehdottomasti myös ens vuonna!


Vampyyri on varmaan aika perus halloweenhahmo, mutkun olin ostanut tollaset kivat kulmahampaat niin oli pakko! Harmi kyllä, noiden hampaiden kiinnitysmassa oli ihan kökköä ja ne ei sit pysyny yhtään paikallaan! Buu! Huulet oli tässä meikissä mun lempparit! Tämmösen tummemman meikin vois joskus laittaa muutenkin kun lähtee viihteelle, vaan ilman hampaita ja verta ;)

Ja kun oli piru, niin mulla oli punatut huulet ja punaista luomiväriä mustilla varjostuksilla.

Nomuttta, antakaapa oma tuomionne.. kumpi on teidän mieleen enemmän, sen perusteella mitä kuvista saa selvää? :)























Ei kommentteja :

Lähetä kommentti