maanantai 27. tammikuuta 2014

Bits 'n pieces


Hellouu, parempien postausideoiden puutteessa ajattelin jakaa teille pieniä yksityiskohtia mun huoneesta, jonka tuossa hetki sitten sisustin uudelleen.








Esimerkiks koulupöytä lähti kokonaan ja sillä tavalla sain sitten lisää tilaa mun huoneeseen. Vaihdoin myöskin verhot vaaleempiin, jotta saisin mun huoneesta valoisamman. Vielä olis pari Lack-hyllyä laitettavana seinään, pitääkin kysellä isiltä voisko se tulla niitä asentaan jossain kohtaa.

Mä oon viihtynyt nyt huoneessani aiempaa enemmän, osasyynä siihen varmaankin se valosuus. Tää on kodikas ja voisin viettää täällä vaikka kaiken aikani!

3 kommenttia :

  1. Voi ei ihanaa, mun kuva on näkyvillä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, pitäähän mulla nyt edes jotain valokuvia olla esillä ;) ja toi sun valokuvas on niin ihana!:) :*

      Poista