maanantai 6. tammikuuta 2014

Whipped Cream


Oh lalaa. Oon ehkä löytänyt ihanimman meikkivoiteen ikinä! Tai ainakin mun iholla se tuntuu täydelliseltä. Nimittäin MaxFactorin Whipped Cream -meikkivoide.


Hintaahan tolla purkilla on ihan kivasti 16.90€ mutta pakko kyllä sanoa, että kannatti sijottaa tohon! Peittää hyvin ja on puolimatta lopputulos, ja tän kanssa en oo viä kertaakaan käyttänyt puuteria! 

Mulla on aika kuiva iho (no daa, atoopikko kun olen) ja aikasemmat meikkivoiteet on ollu sellasia että ne on tuonut sen kasvojen kuivan ihon esiin jossain kohtaa päivää,  mutta tää Whipped Cream kosteuttaa samalla ja tuntuu taivaalliselta, samettiselta kun sitä laittaa, eikä oo vielä kertaakaan tuonut kuivuutta esiin! Ja plussaa on se, että tää myös kestää superhyvin koko päivän, kertaakaan en oo meikkipohjaa joutunut korjaamaan tän kanssa. 
Kesto pitäisi kyllä kokeilla joku baari-ilta, miten hyvin kestää naamalla kun tanssii koko illan. 



Huh, olipas hehkutusta yhdestä meikkivoiteesta, nyt pitää vaan toivoo että tää pysyis pidemmän aikaa MaxFactorin valikoimissa. Mä en voi kun suositella tätä, vaikka hinta vähän kirpaiseekin ;) Mutta se on sen väärti, uskokaa pois!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti