keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Comeback


 Moimoimoi, mä oon tullut takasin! Ja oon täynnä energiaa ja kamerakin on alkanut kiinnostaa taas enemmän! Eli siis kevät on selvästi tullut, vielä kun se aurinko nostais itsensä päivittäin tonne taivaalle ja sais nauttia siitä aurigonpaisteesta!

Enempää kuvia mulla ei nyt oo, tai olis mut ne oli jostain syystä tosi rakeisia.. buu! :( Mä yritän kuitenkin tehdä niille jotain, koska mulla on tänään himokivat kuteet päällä. Tänään mua on selvästi inspiroinut ysikytluku! Haha.

Anyhow, mä yritän viä palailla niitten kuvien kaa myöhemmin! :)

ps. kai te ootte vielä siellä?? :)

2 kommenttia :

  1. Miiiksköhä ysäri kiinnostaa just ny :DD Ja ihanat hiukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, niinpä! ;) Ja kiitos, oon itekin tyytyväinen et päädyin tähän ratkasuun! :)

      Poista