tiistai 18. maaliskuuta 2014

Kevätshoppailua - Meikit

Alotetaan viimeaikojen shoppailujen purkaminen meikeistä ja meikkitarvikkeista. Suurin osa näistäkin on kynsilakkoja (hehheh..) ja voi olla, että joitakin oon jo esitellyt aiemminkin täällä, mutta tuleepahan nyt esiteltyä uudelleenkin.

Meikkisiveltimet H&M, 4.95-5,95€. Ihan superhyviä siveltimiä hintaan nähden. Tykkään tosi paljon tosta ylemmästä meikkivoide siveltimestä!

Poskipuna ja aurinkopuuteri on H&M, hintaa niillä tais olla 3,95 ja 4,95. Peitevoideväripaletti on Viva la Divan, hintaa sillä oli n. 9,95€. En tiiä mitä tekisin ilman peitevoidetta, oon nyt niin jäänyt tän lumoihin! Peittää näpyt ja tummat silmänaluset!

Monitoimiviila Kicks, viiden euron paikkeilla. Näistä monitoimiviiloista on tullut ihan mun parhaita kavereita. Aina kun teen manikyyrin pidemmän kaavan mukaan käytän tätä. Suosittelen tätä kaikille, mun mielestä jokaiselta pitäis löytyä yks monitoimiviila.
 
Mun kynsitarrat on olleet lopussa pitkän aikaa ja sitten vähän innostuinkin Seppälässä. Näillä oli hintaa 1,95-2,95€/kpl. Mites noi korkkaritarrat?! ;)

Ginatricotin kynsilakkoja saa 3,95/kpl tai 10€/3kpl. Nää mun lakat on Sparkling Aqua, Salt&pepper ja Disco.

H&M lakkoja 3,95/kpl ja sinisen huumassa valitsin glitterisen Did I tell You?:n  ja sähkönsinisen Serenity Now.

Dependin punanen lakka, sävy 040 2,95€, Kicks.

KoneHelsingin neonvärisiä mattalakkoja 1,99/kpl, Tokmanni. Näissä koneHelsingin lakoissa on kaks hyvää puolta; a) ne on halpoja b) pigmentti ja pysyvyys on ihan super!

Seppälän kynsilakkoja, isommat oli 3,95 ja pienempi tais olla 2,95. Tolla sinitarranvärisellä lakalla ei oo nimeä, mutta keskimmäinen pinkki on nimeltään Pure Jenkki ja valkoinen on Snow White. 

Sellasia ostoksia kosmetiikan puolella. Seuraavaksi luvassa vaatteet. 

Kivaa tiistaita!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti